Wat doet Jade Tara ?

De subtitel van Stichting Jade Tara luidt: Voor hulp aan dieren en mensen. Dat is wat ze doet: hulpprojecten en –instellingen ten behoeve van dieren, mensen en kinderen financieel steunen. Jade Tara zamelt geld in en geeft dit door aan bestaande hulporganisaties en -projecten overal ter wereld; de begunstigde doelen zijn vrijwel altijd kleinschalig, net als Jade Tara zelf.

Stichting Jade Tara is opgericht door enkele enthousiaste en bewogen mensen, die op hun eigen manier hun steentje willen bijdragen aan het verminderen van het leed in de wereld, en ook anderen willen stimuleren dit te doen.

Wij streven ernaar de ontvangen donaties gebalanceerd te verdelen over hulp aan dieren en mensen (50/50). Onze jaarverslagen sturen wij op verzoek aan onze donateurs.
Stichting Jade Tara heeft de ANBI status, dus de giften zijn als zodanig aftrekbaar van de inkomstenbelasting.

Stichting Jade Tara
voor hulp aan dieren en mensen

Van Musschenbroekstraat 32
3514 XK Utrecht